2009年6月22日星期一

On Eagles' Wings

Argh!! Why so many things to do in a same time? It squeezed me up!! Dear Lord, I need a break!! I'm tired@@ please..help me!! Teach me how to organize my time, teach me how to do everything smoothly, teach me......

Today, when I do my devotion, this verse comes to me:
Those who wait on the LORD shall renew their strength; they shall mount up with like eagles.
—Isaiah 40:31

My GOD is so real!! He spoke to me, he knows what I need, he knows everything, everything and everything!! I'm weak, but he rised me up again.. i'm waiting for you LORD..i'm waiting for you..


















在此,我将这首歌作为我的祷告:

《展翅上腾》—约书亚敬拜团

主,在祢座前
寻求祢面,领受祢恩典
我愿谦卑自己
何等渴望在祢同在里
主,我感受到
祢触摸我心,更新我能力
坚定在祢真理
在祢同在我刚强站立
我要努力展翅上腾
我靠着祢能力与祢一同飞翔
在荣耀中展翅上腾
主耶稣带领我进入更高之地

我要努力展翅上腾
我靠着祢能力与祢一同飞翔
在荣耀中展翅上腾
主耶稣带领我进入更高之地

祢奇妙恩典
屈膝座前,谦卑我自己
惟愿明白祢心
并要天天渴慕祢同在
祢奇妙恩典
深深吸引,求望再一次
闯开闭封的心
在祢爱里祢让我更新

如鹰展翅,上腾高飞
求望向我吹气,寻求能力再高飞
如鹰展翅,上腾高飞
能让我再一次,力量在祢光辉里

坚定在祢真理
在祢同在我刚强站立
我要努力展翅上腾
我靠着祢能力与祢一同飞翔
在荣耀中展翅上腾
主耶稣带领我进入更高之地
主耶稣带领我进入更高之地
主耶稣带领我进入更高之地
进入更高之地

0 comments: